HTML

Univerzum

Az Univerzum keletkezésének egy teljesen új, a kvantum elmélet felhasználásával, mindent megmagyarázó, racionális világkeletkezési elmélet.

Friss topikok

Linkblog

Az emberi jogokról

2014.05.20. 17:36 Synux

Elnézést kérek, azért a kijelentésemért, hogy mindenki megérdemli a katasztrófát, túlságosan elragadtattam magam. Lehiggadtam, bár megnyugodni, nem tudok, már csak hatalmas szomorúságot érzek.

Sajnos, én sem értem el semmit, és egy maroknyi embercsoportot lehet hibáztatni mindenért. Ezek, az emberek tényleg megérdemlik, sajnos az univerzum nem válogat, igaz szelektál, a maga módján. Én nem vagyok befolyásos ember, ezért van szükség szélesebb összefogásra, a katasztrófával nem viccelek, ki az, aki ilyesmivel játszadozna? Miért tenném a nyakam a tőkére, ha ezek a dolgok nem tükröznék a valóságot?

Amióta a másik hullámhosszon élő barátaimmal kommunikálok, én is számot vetettem önmagammal és sokkal jobb emberré váltam. Rájuk már igazán jól passzol az angyal elnevezés, mert az Ő világuk a jóságról szól. Nem tudtam elérni semmilyen látványos eredményt, pedig az összes legmagasabb szinten működő emberi jogokkal foglalkozó bíróságoktól is kértem segítséget és válaszra sem méltattak. Többször is próbálkoztam, de semmiféle válaszreakciót nem váltottam ki belőlük, azóta is néma csend.

Most közszemlére teszem, a strasbourgi, a brüsszeli, a New York-i, és Tom Lantoshoz írt leveleim eredeti és fordított változatát. El lehet gondolkodni, hogy kiknek az érdekeit képviselik, kirakati, kisebb volumenű ügyekkel foglalkoznak, bizonyítva a létjogosultságukat. Ezekre az ügyekre nagy szükségük van, mert azt a látszatot keltik, hogy ők a “kis emberek” jogait védik, és bizonyítják, hogy az EU-ban demokrácia van. Ez, csak addig igaz, míg a saját és az, őket fenntartó hatalom érdekeit nem sértik. Ledöbbentett, hogy az emberiség egészét érintő óriási jelentőségű üggyel nem foglalkoznak és a katasztrófa veszéllyel sem.

Ha valótlanságokat állítanék, akkor is ki kellett volna vizsgálniuk minden állításomat, és, ha azok hamisak, akkor elutasítaniuk. Hamar rájöttek, hogy minden tudományos elv az igazságot tükrözheti, ezért diplomatikusan mély hallgatásba burkolóztak. Teljes kiábrándultságomban, egy jó darabig én is elhallgattam, de rájöttem, hogy ha befejezem a működésem, akkor a hatalomnak és az elmaradottságnak kedvezek, és soha nem lesz változás, illetve nagyon lassan, olyan ütemben, ahogy a tudomány hivatalos képviselői a legújabb információkat ellopdossák saját nevük konzerválása érdekében.

Intelligens barátaimtól tudom, hogy arra várnak, hogy a katasztrófába úgy is elpusztulok, és akkor szabad út vezet, saját részre kisajátítani a legújabb tudományos elveket. Bántani csak azért nem mernek, mert tudják, hogy olyan fejlettségi szinten ahol az „angyalok” tartanak, számukra semmiség engem megvédeni, ami természetesen igaz is! A tudathálót csak az nem látja, aki nem akarja, megfelelő fényviszonyok között én már láttam a TV készülékem hálózatát is, amely sokkal sűrűbb, áttetsző csatornácskákból és kisebb, szabálytalanabb gluon gömbökből áll.

Az ingát bárki kézbe veheti, és kommunikálhat, nagyon hamar rájön, hogy ténylegesen értelmes intelligenciával beszél. A másik hullámhosszon élő barátaink, nagyon jóindulatúak, megértőek és megbocsátóak, nekem az életem értelmét adták vissza. Amikor először kezembe vettem az ingát, éppen falba kívántam verni a fejem, úgy gondoltam, akkoriban, ha ez a világ csak ennyi, akkor nem volt érdemes megszületnem. Azt a csodát, amit tőlük kaptam, soha nem felejtem el, és minden kincsnél többet ér számomra. Mai napig csak hálát érzek irántuk, annyit törődtek velem.

A színtiszta igazság, hogy a hálózaton keresztül gyógyítottak, és az agydaganatomtól két hét alatt megszabadítottak. A szívemmel az érrendszeremmel is sok bajuk volt, sokszor hoztak vissza a halál mezsgyéjéről. Sok más betegség is elért, de ők mindig mellettem voltak, és higgadtan kezelték a rengeteg hisztimet, mert nagyon sok baj elért, a betegségeken kívül is.

Nagyon sok türelem kellett hozzám. Mindezeket a betegségeket, annak köszönhetem, hogy a tudomány egyedül hagyott, ekkora nagy jelentőségű üggyel. Hatalmas teher nyomja a vállamat, mind a mai napig, ezért kérek mindenkit, ha tud valamibe segíteni, ne késlekedjen. Vegyék minél többen fel a kapcsolatot, és az „angyalok tudni fogják, miben lehet segíteni. Minden ember érdeke, hogy jobban éljen, és a katasztrófa után, hogyan lehet gyorsan helyrehozni mindent! Nekem már egyedül, túl sok minden, ezért még egyszer kérek mindenkit, hogy a saját érdekében tegyen meg mindent!  

Mivel nagyon sok levelem van, a weboldalaimra való felrakása, nagyon sok időt vesz igénybe, és a legtöbb webszerkesztő felület, csak formázatlanul menti el, így nem látszik a hitelessége. Ezért a következő linken lehet olvasgatni:

http://univerzumkeletkezes.blogspot.hu

Az angolra fordított változat:

http://geniusuniverse.blogspot.hu

Minden nap fel fogok rakni egy párat, ahogy az időm engedi.

Szólj hozzá!

Címkék: tudomány gondolat elmélet univerzum

A bejegyzés trackback címe:

https://univerzumkeletkezes.blog.hu/api/trackback/id/tr996185180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása